Anne-Mette Dueholm

Aut. Veterinærsygeplejerske 1997

Jeg blev uddannet fra Åbyhøj Dyreklinik i Århus i 1997, hvorefter jeg rejste jorden rundt med min mand. Jeg var efterfølgende i et barselsvikariat i Hedensted, og 1.maj 2001 startede jeg på Silkeborg Dyrehospital.

1. januar 2008 blev jeg medejer af Silkeborg Dyrehospital.

Jeg står for rigtig mange af de administrative opgaver på Dyrehospitalet.

Jeg administrer vores sundhedsprogram Aniplan.

Privat bor jeg sammen med min mand Michael og vores 3 børn, Stinne, Victor og Mille.

Vi har en ruhåret gravhund, der hedder Ellie.