Josefine Jessen

Aut. Veterinærsygeplejerske 2016
Email: [email protected]

Jeg er uddannet i 2016 som Aut. Veterinærsygeplejerske og er efter endt uddannelse blevet fastansat her på hospitalet.

Jeg har særligt stor interesse for anæstesi og til dagligt står jeg for de operative- og indlagte patienter i behandlingen.

Privat bor jeg i Silkeborg sammen med min mand Mads, vores sønner Birk og Storm og vores hund Bernie. Jeg bruger en stor del af min fritid på min yndlingssport, som er styrketræning. Endvidere er jeg bidt af outdoor-livet og tilbringer derfor rigtig meget tid på at være aktiv ude i naturen. Ellers nyder jeg at være sammen med min familie og venner.

Dit dyr i trygge hænder

En tryg sundhedsplan til din bedste ven

VetPlan er en sundhedsplan for dit dyr. Det er en abonnementsordning, så du kan abonnere på forebyggende pleje og sundhed. I en VetPlan får dit dyr adgang til ydelser som fx sundhedsundersøgelser, tandtjek, vaccination og store rabatter på foder.

En løbende kontrol betyder, at eventuelle sygdomme og tandproblemer bliver opdaget i god tid. Det er til stor gavn for dit dyrs sundhed og kan i sidste ende spare dig for mange uforudsete udgifter.

▶▶▶ Kontakt os om en VetPlan®