Cecilie Dalby (Barsel)

Aut. Veterinærsygeplejerske 2019 - Veterinær rehabiliteringsteraput 2022

Jeg startede som elev på Silkeborg Dyrehospital og blev fastansat som Aut. veterinærsygeplejerske i oktober 2019.

Jeg er bor i Solbjerg med min kæreste Martin, vores datter Mie og vores dejlige hund Soya.

Til dagligt på dyrehospitalet er jeg at finde i vores behandlingsområde hvor de operative- og indlagte patienter tilses og behandles. Derudover har jeg en efteruddannelse som rehabiliteringsterapeut, og tilbyder derfor genoptræning, fysioterapi og massage.

Når jeg ikke er på arbejde på Silkeborg dyrehospital, arbejder jeg som holdinstruktør i Fit og sund, hvor jeg underviser i diverse hold typer. I min fritid er jeg meget aktiv i form af fodbold, løb og styrketræning.