Cecilie Løff

Veterinærsygeplejerske elev 2022

Jeg bestod grundforløbet som veterinærsygeplejerske i marts 2019. Det var svært at finde en elevplads som 20-årig, så jeg tog en kontoruddannelse med speciale i administration. Herefter var jeg så heldig at lande mig en plads på Silkeborg Dyrehospital.

Min interesse indenfor et specialområde på dyrehospitalet vil med tiden vise sig tydeligere, men lige nu er det adfærd og hundetræning.

Jeg kommer fra trekantområdet og flyttede til Silkeborg i midt januar 2022. Jeg elsker at være kreativ, og bruger bl.a. min fritid på at holde mig i god fysisk form via fitness.