Marta Feja

Aut. veterinærsygeplejerske 2019 - Fagveterinærsygeplejerske i tandbehandling 2022

Jeg blev færdiguddannet som aut. veterinærsygeplejerske i 2019 og er efterfølgende blevet fastansat på Viborg Dyrehospital.

Primo januar 2024 er jeg blevet ansat på Silkeborg Dyrehospital.

Jeg har stor interesse i og viden om katte og har i 2020 færdiggjort en 2-årig efteruddannelse i katteadfærd (International Society of Feline Medicine Advanced Certificate in Feline Behaviour). Udover det har jeg løbende deltaget i flere kurser både i Danmark og i udlandet med fokus på katte og fortsætter med at efteruddanne mig inden for feltet. Så har du spørgsmål til din kats adfærd og/eller trivsel, står jeg klar til at hjælpe.

I 2022 har jeg afsluttet min faguddannelse inden for tandbehandling og står til dagligt med tandpatienter ifm. tandrensning, mundhule-undersøgelser og -behandlinger, samt røntgenoptagelser.

Udover det ligger min interesse i anæstesi, sårpleje og forbindinger, samt fodring af både syge og raske dyr.